lørdag den 7. marts 2015

Flere opskrifter med kinderæg

Jeg har snart hæklet mange forskelige kinderægs-figurer..
Rigtig mange er brugt som pengegaver til drengenes skolekammerater, en større samling blev brugt som sangskjulere og nogle bare som små hilsner.
De er hyggelige at sidde og nørkle med, og geniale hvis man har små rester garn liggende.


Herunder finder du nogle af dem, med link til opskrifterne.


Opskriften på uglerne findes HER


Opskriften på kaninerne HER


Og kyllingerne HER

Eller hvad med en bi, mariehøne, vampyr og kager..? Samme grundopskrift - kun fantasien sætter grænser :o)



9 kommentarer:

  1. Jeg må vist til at spise kinderæg :-) kender et par piger der som påskeæg, kunne få en kanin-kinderægs-pengegave :-)

    SvarSlet
  2. Sidder og kigger sammen med min yngste datter... hun er ret imponeret !!!
    - Dem skal du hækle mor..... :)
    God aften
    Knus herfra

    SvarSlet
  3. jamen dog, de er bare så super skønne og søde, som de mange andre kreative sysler du laver :-)
    Vi har en lækker bikini giveaway på bloggen hvis du har lyst :-)
    God søndag i det smukke vejr fra Maria & Tina
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
  4. Hvor er de da bare helt henrivende allesammen:-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de søde - desværre hækler jeg ikke - og spiser heller ikke Kinderæg. Men måske....?

    SvarSlet
  6. Hvilken lim bruger du?? Jeg kan ikke få ægget til at sidde fast i garnet.

    Vh. Mia Knudsen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mia
      Jeg bruger panokitt lim fra Panduro. Håber det vil hjælpe dig :o)

      Slet
  7. Hvor er de søde, og sikke en god idé at bruge dem som gaveindpakning. De er kommet på min liste😋 Venlig hilsen LISE.

    SvarSlet
  8. Thanks for sharing this amazing article with us.

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...