tirsdag den 22. juli 2014

Bornholm.. Min ynglings-ferieø


Det er snart en tradition, et fast inventar i sommerferien at manden og jeg smutter et par dage til Bornholm på de tohjulede. I år skulle ikke være nogen undtagelse...


I sidste uge strøg vi afsted, med drengene på bagsæderne og solskin fra en skyfri himmel. Bornholm er en fantastisk ø at køre rundt på. Masser af små bugtede veje, byer med gamle, skæve huse og fyldt med atmosfære, natur og indbegrebet af råhygge.


Badetur og afslapning ved Dueodde strand, fiskebuffet på Radisson hotel i Rønne, test af køreevner på mc via Teglkås og Helligpeder's smalle, bugtede veje med 17% stigning og sving der er mere retvinklede end en trekantslineal, gåture ud i det blå og som altid - overnatning på Hotel Skovly.


Bornholm er og bliver min ynglings-ferieø. Og i selskab med mine 3 ynglings-drenge, kørende på mit ynglings-køretøj kunne det bare ikke blive bedre....


Til næste år tager vi nok turen igen - for femte gang.. Det vil være helt i orden med mig :o)

***

Mit gamle hakkebræt af en computer skal opdateres til nyere version. Jeg ved den kommer i kærlige hænder der hvor den skal hen, og jeg er dybt taknemmelig for at "have folk til det grove".. Jeg har ingen - som i absolut INGEN forstand på teknik og det der ligner, og tanken om at der venter nye programmer og at ting skal gøres anderledes end det jeg plejer, huer mig ikke...

Vi ses når operationen er overstået og patienten er blevet udskrevet igen... 

6 kommentarer:

  1. Det er vist Bornholmer-år i år - synes snart, at alle er på Bornholm og jeg er da overhovedet ikke misundelig.. næsten ikke! Misundelse er jo en grim ting..

    I har vist også været heldige med vejret - det er jo nærmest dobbelt op på en god ferie. Ser i hvert fald rigtigt hyggeligt ud. :-D

    SvarSlet
  2. Det var en kanon tur - og jeg forstår fuldt ud hvorfor så mange tager turen ;o)

    SvarSlet
  3. Årh det lyder skønt med jeres Bornholmer-tradition - omend de der retvinklede-trekants-ting straks kan få mine øjenbryn til at krølle bekymret ;-)
    Kram, Liv

    SvarSlet
  4. Det lyder som en rigtig dejlig ferie. Tænker at jeg snart må besøge Borrholm <3

    SvarSlet
  5. Vi nordjyder tog også den lange tur til solskinsøen :0). Og hold da op, hvor blev vi varmet igennem, og kom hjem med svømmehud ml. Tæerne, så dejlig en ferie og oplevelser i hobetal. Der vil vi gerne over igen. PS. Handywomans skur og hyggekrog ser dejlig ud, håber der er tid til at tage en lur derude. God weekend til jer alle

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...