fredag den 10. januar 2014

DIY - Gaven til kvinden: Hæklet cover til øl/sodavandsdåser.

Undskyld, hvis jeg støder nogen med disse billeder - men jeg kunne ikke finde et blad der var stort nok... ;o)

Efter utallige opfordringer har jeg nu lavet et cover til øl/sodavandsdåser med en hæklet model af hankønnet's ædlere dele.




Hende med de store bryster har vakt glæde og store smil rundt om i de små hjem, og jeg håber selvfølgelig at han vil gøre det samme..


Opskriften på brysterne finder du HER

Til ham skal du bruge:
Hæklenål nr. 2.50 
Bomuldsgarn
Lidt fyld til "vedhænget"

 Kroppen:
omg. 1: Start med 6 fm i en magisk ring
omg. 2: 2 fm i hver (12)
omg. 3: 1 fm, 2 fm i næste (18)
omg. 4: 2 fm, 2 fm i næste (24)
omg. 5: 3 fm, 2 fm i næste (30)
omg. 6: 4 fm, 2 fm i næste (36)
omg. 7: 5 fm, 2 fm i næste (42)
omg. 8:  6 fm, 2 fm i næste (48)
omg. 9-40: 1 fm i hver
Luk af.

"Kuglerne" (2 stk):
omg. 1: Start med 6 fm i en magisk ring
omg. 2: 2 fm i hver (12)
omg. 3: 1 fm i hver (12)
omg. 4: 1 fm, 2 fm i næste (18)
omg. 5: 1 fm i hver (18)
omg. 6: 1 fm, 2 fm sm. (12) - fyld
omg. 7: 2 fm sm. (6)
Luk af.

Tissemanden:
omg. 1: Start med 6 fm i magisk ring
omg. 2: 2 fm i hver (12)
omg. 3 - 10: 1 fm i hver (12)
omg. 11: 5 hstg, 1 fm, 1 km.
Luk af.
Sy små stykker brunt garn fast i de halve stangmasker som hår.
Fyld tissemanden.

Sy delene fast på kroppen (se evt. billede)

Rigtig god weekend :o)

38 kommentarer:

  1. SMILER - Sikken da en lille frækkert du er Lise :-)

    SvarSlet
  2. Skraldgriner!!! hahaha, hvor er den go' - den lille cocktailpølse :D

    Go' fredag og go' weekend! :-D

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare sjov :o)

    SvarSlet
  4. Ha ha… Du er go´med en hæklenål… :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. De er helt kanon begge to 😃😃sælger du evt af disse, Lise ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tør ikke tage bestillinger ind på noget som helst lige for øjeblikket Heidi. Synes ikke tiden rækker til bare halvdelen af det jeg gerne vil nå...

      Slet
    2. Any chance someone could translate just the pattern into English??

      Slet
  7. er du så færdig, hvor er jeg flad af grin, Lise. Godt gået, du er en knag til hækling og god humor. Hæklede dame-udgaven til min svoger sidste sommer og min svigerinde har fødselsdag lige om lidt....sååååhhh....ville det ikke bare være passende med en "his and hers"?

    SvarSlet
  8. ....i stedet for et blad, kunne du måske ha hæklet trusser i den der elefant-udgave? ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Kunne sagtens se elefantudgaven i en hæklet model ;D

      Slet
  9. Ha ha hvor er de gode! :)

    SvarSlet
  10. Ha ha tak for opskriften. Skal han ikke have nogle underbukser på?? Hun har jo trods alt en bikini ;)

    SvarSlet
  11. Thi hi ..han er fin ;0) ... tak for opskriften ..

    SvarSlet
  12. Hahaha....ingen panderynker og den lille trold ;O)))) Hvor er du sjov. ;O)

    SvarSlet
  13. Ej hvor er den blevet god. Min bror fik damen til sin fødselsdag i august. Min mor var med på ferie da jeg hæklede "damen". Hun grinede hele tiden. Mon ikke svigerinden eller måske min mor skal have manden.

    SvarSlet
  14. Kære Lise.... Endnu en gang har du gjort det. Du har skabt noget helt fantastisk og unikt - noget der får os til at smile og til at tænke "ja selvfølgelig".
    Du er bare den bedste - det skal nok blive et hit :-)
    Mange hilsner til dig og familien.
    Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak Susan <3

      Også en stor hilsen til både dig og Jesper.

      Slet
  15. Den har været ventet, glæder mig til at få den færdig... Den er bare for sjov hæ hæ

    SvarSlet
  16. EJ, men seriøst? -den passer da LIIIGE til genbo'en fødselsdag :) KANON :) he he he

    SvarSlet
  17. DU er altså sgu 100 % særlig, Lise
    hahaha... ;oD
    - glæder mig til at du kan finde tid igen !

    SvarSlet
  18. De er intet mindre end fantastiske!

    SvarSlet
  19. Tusind tak for alle jeres skønne kommentarer - dejligt han bliver taget så godt imod ;o)

    Har modtaget en del pragtfulde mails incl. billeder. Hvor er det fedt.. og hvor har I været hurtige med hæklenålen.

    Jeg har ikke fået lavet hverken blade, underbukser eller det der ligner til ham. Ved godt han burde blive dækket lidt til, men har ikke kunne finde hverken tiden eller lysten. Måske en dag... Så kommer der selvfølgelig også et indlæg om hans beklædning. Ind til da må han fryse om kalorius.

    God hæklelyst :o)

    SvarSlet
  20. Min søn (15 År) fik babse dåsen m i skole som kalendergave, stort smil hos eleverne.
    Faren blev lidt misundelig mon ik jeg skulle hækle et par, babser & tisser, til farens konto... i fødselsdagsgave i april.

    SvarSlet
    Svar
    1. Misundelse er en grim ting, så du må helt sikkert igang med hæklenålen igen ;o)

      Skønt den faldt i god jord som kalendergave - sjovt så mange meninger der kommer om dem i den alder ;o)

      Slet
  21. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  22. Hej Lise. Ville blot rose dig for din skønne blog. Disse dåse skjulere har været er stort hit her hjemme ved mig, og jeg har delt min begejstring og din side på min hjemmeside http://ugleskreativehule.dk/daase-cover-skjuler/

    SvarSlet
  23. Hvad hvis jeg vil hækle med en større pind end den du har brugt ;-) Hvad skal diameteren på bunden være, inden jeg hækler opad?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil anbefale dig at have en dåse at måle på når du hækler.. Når du er lige ved at nå kanten på bunden, hækler du videre uden udtagninger. Jeg har desværre ikke en dåse lige her, så jeg kan give dig målet på diameteren :o)

      Slet
  24. English directions anyone?

    SvarSlet
  25. Nu er det snart farsdag og mine unger og jeg faldt over dine billeder på Pinterest af dåse covers.
    Sælger du nogle af dem? Kan ikke hækle efter opskrift, så ville gerne købe en hvis jeg kan ;)
    Mvh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Eller to ;)
      Kan du skrive til mig på mail mettebundgaard1@hotmail.com
      Mvh Mette

      Slet
  26. Er det tilladt at sælge dåseholdere, der er lavet ud fra din skønne opskrift?
    Jeg lavede en del forleden til et kanoarrangement, og der var mange, der gerne ville bestille nogen, men ville ikke tage i mod bestillinger uden tilladelse.

    SvarSlet
  27. Har du opskriften til den kvindelige model også?

    SvarSlet
  28. vad menar du med hstg ? Hur virkar du då?

    SvarSlet
  29. Tak for opskrift!!! Lavede et par til fars dag, hæklede lige en lille busk til hende og et sæt brystvorter til ham! Nu skal jeg i gang med at lave til hele min lejr på Smukfest, med forskellige kropstyper!

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...