mandag den 4. juli 2016

Garn- og hobbymaterialer sælges på lørdag...


På lørdag er jeg tilmeldt et bagagerumsmarked - med tilladelse til at medbringe trailer, for jeg kan på ingen måde få plads til 20 flyttekasser og lige så mange kurve og sække med min mors garn og hobbymaterialer i bilens bagagerum :o)

I indlægget HER kan ses lidt mere af hvad jeg medbringer - og ikke mindst hvorfor jeg lige slår mig ned som garn- og hobbyforhandler for et par timer.

Ingen af tingene har været udsat for cigaretrøg, og det har været opbevaret i poser og lign. så det har hverken set solens lys eller ligget som støvsamlere på en hylde.

Måske ses vi..

På plænen foran Sct. Bendts kirke på Ringsted torv
Adresse: Torvet, 4100 Ringsted

 Nu på lørdag d. 9 juli fra kl. 9.00 til 13.00

6 kommentarer:

  1. Rigtig godt salg. Håber du får solgt noget garn Lise.....
    Så både du og den glade køber kan få lidt ud af det.

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var svært tilfreds efter i lørdags - men der var rigtig meget, og jeg har meget tilbage.. Så det bliver til endnu et marked, når jeg får ryddet lidt op i alt skramlet herhjemme så det også kan komme med ;o)

      Slet
  2. Oensker dig held og lykke. Det er lige een uge for tidligt til at jeg kan vaere med. Kommer foerst hjemover i naeste uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du får en fantastisk ferie herhjemme Lin :o)

      Slet
  3. øv har først set det idag :( er der mere tilbage?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er en del tilbage, så jeg snupper et marked mere når jeg får ryddet lidt mere op herhjemme :o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...