lørdag den 7. februar 2015

Hæklet bil og flyvemaskine



Hvad synes I..?

De er resultatet af fredag aftens leg med hæklenålen...


Der skal laves lidt ændringer på bilen, og så skal jeg ha fundet nogle øjne der er lidt større. Dem på billederne er knappenåle, bare for at se hvordan det så ud :o)


Lige nu er opskrifterne skrevet på bagsiden af nogle udskrifter om udendørsmaling fra computeren. Fyldt med udstregninger og rettelser :o)


Ej den bil der altså!! Når jeg får ændret den og renskrevet opskrifterne, smider jeg en DIY her på bloggen...

19 kommentarer:

  1. Hvor du altså bare god, de er super fine, glæder mig allerede til opskriften. Er rigtig kommet igang med hæklenålen, efter at jeg har fundet din blog. Fortsat god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt at høre Marianne :o)
      Håber du også fremover vil finde inspiration herinde.

      Slet
  2. Miam, det venter jeg spaendt paa. Det er saa herligt naar du leget med haeklenaalen. Haaber jeg en dag bare kan blive halvt saa dygtig som dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da super dygtig Lin. Skønne ting du laver <3

      Slet
  3. Hvor er de bare skønne. Glæder mig til dine opskrifter på dem :o)

    SvarSlet
  4. Så søde:-) Utroligt hvad du når med den hæklenål:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har jo også haft en laaaaaaang juleferie ;o)

      Slet
  5. De er bare helt perfekte til min børneungetvillingdreng - glæder mig til opskrift - måske du kunne bygge et par pigelige også??? - mange hils fra Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. En lyserød flyver..? ;o)
      Har ikke planer om andet pt, men måske der dukker nye idéer op inden jeg får set mig om :o)

      Slet
    2. Det drømmer jeg om så :):)

      Slet
  6. Wauw hvor er de skønne, lige noget for mit barnebarn 😆👍🙌 du er en haj med hæklenålen 😁

    SvarSlet
  7. Totalt skønne, og næsten helt identiske med Marikas:

    https://www.etsy.com/dk-en/shop/ByMarika

    SvarSlet
  8. Ligner nu godt nok rigtig meget hendes herunder:

    https://www.facebook.com/bymarika/?ref=br_rs&pnref=lhc

    SvarSlet
  9. Har du en opskrift på den lille flyver ;-)

    SvarSlet
  10. Åh! Hvor er de fine! Har du ikke en opskrift?

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...