søndag den 8. februar 2015

DIY - Hæklet bil og flyvemaskine


Opdatering mandag d. 9 februar:

Jeg har lige læst mine mails og ser med gru, at der er åbenbart er opstået en misforståelse vedr. fly- og bilopskrifterne mellem designeren og jeg, da det internationale sprog har lavet "en knude på tråden"...

Jeg har derfor øjeblikkeligt fjernet opskrifterne fra bloggen. 

Når jeg lægger andres opskrifter på bloggen er det altid med tilladelse fra designeren. Jeg ønsker ikke at lave ravage, ballade eller overskride deres copyright på nogen måde. Der er en grund til der er copyright på ting, og den skal altid overholdes!!!

Jeg ved hvor stort et arbejde der ligger bag et hækle- og strikke design, og bliver negativ når jeg ser egne designs delt andre steder uden link eller tilladelse fra min side. Det samme når folk skriver og spørger om jeg ikke lige kan dele, sende eller de kan købe en købeopskrift fra andre designere som jeg har brugt - så absolut ikke!!

Jeg beklager og håber vi når til enighed - trods sproget...

Marika's opskrifter kan købes HER

5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine - helt sikkert noget jeg vil lave til en barnedåbsgave en dag - tak for deling :-)

    SvarSlet
  2. De er bare totalt lækre - vildt dejligt, at du vil dele :o)

    SvarSlet
  3. Øv skulle lige have lavet dem til barselsgave 😫😫😫 og nu er de væk...

    SvarSlet
    Svar
    1. ja øv, havde også tænkt dem som en gave, men desværre :(
      håber at i bliver enige og krydser fingere for at opskriften måske kunne komme igen.
      det er så dejligt at du deler opskrifter så alle kan være med :) tak

      Slet
  4. øv har lige fundet dem, håber I bliver enige og at du får lov til at dele dem med os andre, der ikke kan lave opskrifter, men nyder godt af andres. Dine andre opskrifter er bare så nemme at gå til så det er en ren fornøjelse

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...