lørdag den 11. oktober 2014

Puder med tekst


Jeg har en forkærlighed for ordsprog - og en forkærlighed for store, bløde puder. Nu har jeg kombineret de to ting.


Jeg har fået broderet teksterne til en del puder. I morgen har jeg (næsten) ingen planer, så håber jeg får tid til at sy dem sammen, så de kan komme til salg i blogbutikken...


Bordet i hobbyrummet flyder i prøveidéer til en masse andre ting jeg også gerne ville sætte i produktion. Måske i morgen - måske en anden dag...

Typisk mig! Det kreative gen flyder over, mens jeg mindst har tid til det :o)

6 kommentarer:

  1. Ihhhh hvor er jeg bare spændt.
    Sikke flotte de er... virkelig.
    Godt gået Lise
    Knus Susan

    SvarSlet
  2. De er så flotte! :)

    SvarSlet
  3. De er vel nok flotte. Tror der bliver rift om dem.
    Knus

    SvarSlet
  4. De er super flott Lise.

    Mona

    SvarSlet
  5. Super flot og kreativt tænkt !

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...