torsdag den 28. august 2014

Hæklede fisk og nye puder i pavillonen


Pavillonen trængte til en opfriskning, så nogle af de hvide puder er skiftet ud. Det stribede stof har jeg haft liggende siden ruder konge var knægt. Det blå er en rest fra en fastelavnsfest og puden her under...


Den var oprindelig aflang, men efterhånden så slidt i enderne, at både inder- og yderpuden blev forkortet i begge ender. Nu har den atter fylde og kan bruges lidt igen.


Lige udenfor pavillonen er min kære mand igang med fiskebassin i stor størrelse, så tænkte at et par hæklede fisk passede fint ind :o)


Opskriften er Lene's og kan findes lige HER.

9 kommentarer:

  1. Hyggelig pavillon.... og søde fisk. Jeg kan også god lide at hækle og er lige nu i gang med et primula tæppe fra de to norske brødre ( Kan ikke lige huske hvad de hedder...)
    Det er så dejlig afslappende... og så kan man samtidig med !!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Forsøgte mig med et tæppe - det endte som et babytæppe :o)
      Må desværre erkende at jeg ikke har tålmodigheden, selv om det er et smukt syn med hæklede tæpper i boligen.

      Slet
  2. Jeg er vild med de fisk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også kære - og med Lene's gennemførte opskrift er de lige til at gå til :o)

      Slet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud Lise, fiskene er så fine.

    Mona

    SvarSlet
  4. Hyggelig pavillon, du har så god en stil, Lise <3
    Fiskene er søde og passer perfekt ind :-)

    SvarSlet
  5. Hej Lise,

    Jeg kan se dit link til fiskene ikke virker mere, og den opskrifter du skriver vil snart ligge inden under gratis opskrifter her, https://tantegroencph.dk/vare-kategori/opskrifter/gratis-opskrifter/

    Dbh.
    Kristian

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...