mandag den 12. maj 2014

Gummistøvler og rundstokke - Det' dælme smart


Mine gummistøvler bor i vores skur. De ender gerne med at være så pladrede og beskidte efter brug, at jeg ikke vil have dem indenfor. Men i skuret vælter de tit i vinden. Bladene og hønsenes fjer blæser op i skaftet, sammen med støv og andre ting jeg ikke gider at fylde mine strømper og bukseben med næste gang de skal i brug. Det er slut nu!


Jeg skar to stykker rundstok i skaftets længde + 15 cm. Skar den ene ende skrå og skruede dem fast i en bjælke på væggen.


Som min mand sagde da han så det: "Det' dælme smart" :o)

6 kommentarer:

  1. Giver din mand ret, genialt :-)

    SvarSlet
  2. Din mand har helt ret, det er virkelig smart ;O)))

    SvarSlet
  3. Genialt - tror da lige på vi skal have skået nogle rundstokke til familens gummistøvler meget snart ;)

    SvarSlet
  4. Ja, det er dælme da smart :-)

    SvarSlet
  5. Genial ide. Dekorativ samtidig. ;)
    God bededag ønskes du herfra
    kh
    Eva

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...