tirsdag den 15. oktober 2013

Nye projekter til stor undren for yngstemanden

Yngstemanden: "Mor, hvad fanden laver du nu..?"
Mig: "MADS!"
Yngstemanden: "Undskyld, men hvad har du gang i..?"


De ser også lidt spøjse ud, som de står der.. Snapseglas med en oppustet vandballon og en hæklet hat. Kan godt forstå hans undren :o)

Glæder mig til at vise jer dem, når de bliver færdige - lige som jeg glæder mig til ham her bliver færdig, for er ærlig talt ved at være træt af at hækle i gråt garn...


Dagen i dag byder på visit fra Jylland, så ingen hæklenål og snapseglassene med hat og balloner må også vente. Til gengæld venter der hygge, grin, snak, en anelse have, en nybagt kage og nem aftensmad, der kan passe sig selv i ovnen.

Og så lige et par overvejelser om, at bandekassen måske skal findes frem igen...

23 kommentarer:

  1. Næææææææh.. jeg tror sørme, at Elefantos er på vej til at se dagens lys.. :-D
    Men hvad de andre små halvkugler er til... gruble gruble.. GRUBLE!

    Fristes næsten til at gentages Mads' 1. spørgsmål ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps :o) Det er en elefant Helle. Håber jeg når at få den færdig i aften, for hattene er desværre ikke klar til brug endnu.

      Slet
  2. Smiler - ja, hvad F***** har du nu gang i ? Det ser meget spændende ud :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Griner.. Mon også bødekassen skal i gang her på bloggen ;o)

      Slet
  3. Uhh... cliffhanger..! Er spændt på hvad du skal brug det ballonkunst til :0)

    SvarSlet
  4. Det er spændende, hvad det skal blive til. Det eneste, jeg kan gætte på, er at de ligger og tørrer i form....:-) Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også helt rigtigt Heidi :o)

      Slet
  5. Ja helt ærligt Lise, hvad har du nu gang i :-) Det ser spændende ud, måske noget med jul....
    Dejligt meg gæster og hygge.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er slet ikke nået til julen endnu. Det har taget tid at erkende det overhoved er blevet efterår :o)

      Det er så hyggeligt med gæster. Dejligt at blive beriget med det på en tirsdag <3

      Slet
  6. Hihi..er de snapseglas ikke lidt vel store..;-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Så skulle du bare se rødvinsglassene Lisbeth - Der kan være en halv flaske i hver :o)

      Slet
    2. Skøøøøøøønt...:-)

      Slet
  7. Helt enig med din søn..... men du kan jo nærmest alt, så jeg venter med glæde på resultatet. Lige da jeg så det næste billed, ja så tænkte jeg på min 11 årige datters første biograf tur som 3 årig hvor vi var oppe og se "Peter Plys og Hafferlaffen". Den har da lige de mest bedårende øjne, din altså.... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak :o)

      Holder selv så meget af Hafferlaffen - men kan man andet :o)

      Slet
  8. Jeg forstår hans undren :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde jeg ikke vist hvad det var, ville jeg gøre det samme :o)

      Slet
  9. Han ser sød ud, ham den grå :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)

      Håber han snart er færdig. Arbejder i værtfald hårdt på det...

      Slet
  10. De balloner ser nu ret søde ud. Jeg glæder mig til at se hvad der kommer ud af dine projekter, både de grå og de kulørte ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Projektet er slet ikke så farvestrålende som det ser ud til. Men håber det bliver godt :o)

      Slet
  11. hi hi Lise hva' leger du nu med? Du kan da ikke lade os hænge her i nysgerrig forventning ;D.
    Jeg gætter på små fyrfadsstager? Glæder mig også viiiiildt til at se resultatet.

    PS: man bliver da aldrig træt af at hækle i gråt garn ;D....siger kvinden, der elsker farven grå

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha.. Bliver jo desværre nødt til at overholde den lange tørretid de har Lene :o)
      Men ingen fyrfadsstager her ;o)

      Elsker også de grå farver, men han trækker efterhånden tænder ud ham her... i aften, så er det slut (håber jeg...)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...