søndag den 3. marts 2013

Vinder af min Give away


Vinderen af min lille Give away er fundet ved hjælp af "Find en vinder" og jeg ønsker monaelisabeth et kæmpe tillykke med med vinderloddet.
Broderiet er pakket og klar til afsendelse, så Mona - jeg mangler bare din adresse, som du meget gerne må maile til mig ;o)

Tilfældig tal udtrækning af Find En Vinder

Tusind tak til jer der havde lyst til at lege med, og ønskede nyt liv til broderiets krumme skæbne i min plastikboks :o)

Ha en pragtfuld, solrig forårssøndag alle sammen.


3 kommentarer:

  1. Stort tillykke til Mona : )

    SvarSlet
  2. Nej hvor fedt ! super dejligt !
    TAK Lise :o)
    DEN glæder jeg mig til at få :o)

    SvarSlet
  3. stort tillykke til Monaelisabeth, der er så heldig at få lov til at eje ét af dine smukke håndarbejder

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...