tirsdag den 5. februar 2013

Blogleg.. E for Elektronik


Bloglegen fortsætter og i dag er vi nået til E. Et bogstav der for mig var rigtig svært, da jeg jo gerne vil holde legen til noget der viser lidt om hvem jeg er. Drengene foreslog Elegant.. Tror de var trætte og en smule overstadige, for jeg vil nærmere betegne mig selv som Elefant.. Kom alligevel i tanke om ordet:

E for.. Elektronik
-og tænkte at måske jeg kunne finde lidt hjælp herinde i Blogville :o)

På det område er jeg dum som en dør, og total uinteresseret!

Som fx. da jeg så Lise Lottes indlæg om app's til iPad og programmet iFontMaker. Skide smart tænkte jeg. Nu kan jeg lege med min egen skrift på computeren.. Lurede kortvarigt på siden da jeg havde trykket på linket - og klikkede på "LUK" knappen igen... Jeg giiiider ikke sætte mig ind i det.

Måske også derfor jeg aldrig har fået lavet billede til toppen af min blog. Der står Halager... og der står det jo meget godt!

Og så alligevel vil jeg jo gerne ha en anelse mønster og farve i den overskrift, så hvis I kender nogen, der har en nabo, hvis søster er gift med en IT kender's fætter må I da gerne gi en melding i kommentarfeltet. Jeg har en idé, men der er dælme langt fra mit hoved og ind i indstillingerne på den overskrift gennem computeren.

På forhånd mange tak for hjælpen :o)


Ord med E kunne også være Erantis, de kigger op af jorden nu og dem har jeg rigtig nemt ved at forholde mig til - dem gider jeg godt :o)


6 kommentarer:

  1. Den der fætter kender jeg desværre ikke.
    Men jeg har en søster der kan installere linux, hvis det er noget ? ;o)
    Desværre har heller ikke jeg brugt megen tid på at sætte mig ind i at pimpe billederne i headeren eller andre steder på bloggen. Mit nuværende billede fylder alt for meget, og jeg skulle bare have haft en lille strimmel.
    Måske kommer der en dag hvor jeg får sat mig ned og peppet det op.
    Held og lykke til dig .. (med at finde en fætter)
    Erantissen har du jo fundet - de er ikke helt kommet her til Nordjylland endnu. I hvert fald ikke her i omegnen - jeg har holdt skarpt øje
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler - tusind tak. Måske ham fætteren dukker op - det håber jeg... og det samme med erantis i NordJylland :o)

      Jeg har ingen forstand på computer og.. linux? Så hellere noget garn og masser af krea-idéer :o)

      Slet
  2. Smil og erantis også her fra....;0)
    Mette Kathrine med bloggen Sirianna har før lavet header til andre bloggere, ved jeg.
    Hun pausede på et tidspunkt på grund af flytning og uddannelse, men måske kunne du spørge hende.
    Du må gerne referere til mig, vi er næsten naboer !
    Kh. og dejig dag til dig Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hende må jeg ha fat i. Kunne være fedt at få lidt kulør på tilværelsen ;o)
      Og skal nok sende en hilsen fra dig.

      Også en skøn dag til dig.

      Slet
  3. Min header har jeg selv bikset sammen - ikke at jeg er en ørn til sådanne noget, men skidt jeg er tilfreds.
    Kan godt lide den kommentar fra drengene - elegant - og du så skriver elefant... jeg er også med på elefanten.. min mand er ikke lovformlig gift med ca 10 kg

    SvarSlet
    Svar
    1. Så længe man selv er tilfreds, kan andre tænke og mene hvad de vil..

      Griner højt af dit udtryk om at være lovformlig gift :D
      Han har bare valgt den helt rigtige - andre mister hen ad vejen :o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...