mandag den 4. februar 2013

Blogleg... D for Drenge

I blog-legen hos Liv er vi nået til bogstavet D. Jeg har valgt at bruge legen til at vise lidt om hvem der gemmer sig bag bloggen her og her dækker bogstavet D over mine største guldklumper i livet.

D for.. Drenge

Dem som kender mig og min familie, påstår jeg er mor til 4 i hverdagen - 6 hvis man tæller mine skønne bonusdrenge med :o)


Jeg er alenemor 24/7/365 til Mikkel og Mads fra 2001 og 2003. Et par aktive Drenge med krudt i bagdelen og som billedet viser, ikke har det fjerneste i mod en tur bag på motorcyklen. Fodbold, håndbold, svømning, kammerater og computer er de helt store fritidsinteresser - og der er heldigvis stadig plads til et kys og "jeg elsker dig mor"...

Der ud over har jeg min pragtfulde mand som er en 200% Drengerøv. Han er et af de mennesker der aldrig bliver voksne - og heldigvis for det :o)

Og så er der vores schæfer Zarco - mors Dreng.


Bonus-Drengene er et par skønne knægte i 20'erne som jeg holder rigtig meget af. De kommer dumpende når tiden tillader det og jeg nyder hvert sekund.


Jeg kunne også ha skrevet: D for... Dyr

Her kunne jeg ha skrevet om, at jeg ud over alle Drengene, også deler matrikel med:

3 Dværgvædder-kaniner
2 Dovne katte
5 Dumdristige høns og 1 Drøn-stor hane
Driv-våde fisk og
4 kinesiske Dværg-vagtler der bor i vores Drivhus.

...men det valgte jeg så ikke at gøre!

I morgen er det bogstavet E. Og jeg har ingen anelse om hvad det skal handle om...?!..



17 kommentarer:

  1. Årh Lise. Sikke et dejligt indlæg igen i dag. Håber du har en rigtig god mandag sammen med alle dine Drenge - og Dyr! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en mandag der trak tænder ud! Men en ny dag truer lige om lidt - og et nyt bogstav :o)

      Slet
  2. Hvor er du heldig med så mange skønne mennesker og dyr i dit liv!
    Dejligt at læse : )
    HIlsen Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker dem alle - og ja, jeg er nok lidt heldig ;o)

      Slet
  3. Herligt at blive præsenteret for alle dine drenge :o)
    sjov blogleg

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er ret hyggelig - og en udfordring for mit vedkommende ;o)
      Men jeg kunne jo også bare ha valgt at skrive om alt andet mellem himmel og jord, i stedet for at holde mig fast på et emne... Typisk mig :o)

      Slet
  4. Sikke en masse skønne mennesker og dyr du omgiver dig med. Du kunne bruge præcis det samme blog-indlæg i morgen, når det skal handle om E, for der er vist ingen tvivl om at du Elsker dem alle :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej en super idé. Den skulle jeg ha set lidt før... Nu har jeg lavet indlægget - om det stik modsatte ;o)
      Men jo du har helt ret - jeg elsker dem alle :o)

      Slet
  5. .. og jeg har ingen anelse om, hvad mit D skal være... men har da 15 timer og 8 minutter til at finde på noget i :/

    Læææækker hund, du har!

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er den bedste ;o)
      Kigger ind og ser om du har fundet på noget - 3½ time tilbage ;o)

      Slet
  6. Herligt indlæg og sikke dejlige drenge du kan præsentere. Du har jo alt man kan drømme om ;o)
    knus Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære :o)
      Jeg har masser af drømme - og mangler både tid og penge ;o)
      Knus

      Slet
  7. Grin --elsker de drengerøve ;-)

    SvarSlet
  8. En sånn mann har jeg også.:))

    våren har enda ikke kommet til DK ?

    full vinter og julesteming i Oslo i dag..masse snø har vi fått.:))

    SvarSlet
    Svar
    1. De er skønne de mænd der aldrig bliver voksne :o)

      Foråret titter forsigtigt frem - mellem snebygerne, men vinter og julestemning har vi ikke meget af. Det er bare sjap, vådt og blæsende :o(

      De første erantis og vintergækker er på vej i fuldt firspring. Så herligt :o)

      Slet
  9. sikke et skønt billede af Zarco. Man bliver da helt glad i låget af det billede... Men nu elsker jeg jo også dyr..

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...