tirsdag den 1. januar 2013

Kender du det..

...at ærmerne på striktrøjen får mere og mere trompetform, jo længere man har den på?


Jeg lagde blødt ud med hæklenålen og lidt uldgarn her i formiddag. En række fastmasker i kanten og et par rækker stangmasker i mønster - slut med trompetærmer på den gamle striktrøje.
Resten af dagen i dag skal bruges til små-sysler, støvsugning, tøjvask og klargøring til skole-/arbejdsdag i morgen.

Vi havde en kanon hyggelig nytårsaften/nat i venners selskab i Vordingborg, men jeg synes hovedet har været noget mere frisk og hurtigtænkene end det er lige nu, så mon ikke der også sniger sig en morfar på sofaen ind i løbet af eftermiddagen - det tror jeg bestemt der gør :o)

7 kommentarer:

  1. Sikke en god idé med ærmet - også dén med morfaren ;o) Fortsat god nytårsdag. Knus, Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Det fungerer super godt med de ærmer - har haft den på hele dagen og den sidder stadig som da den var ny ;o)
      ... den med sofaen virkede også til ug - i hele halvanden time...ZZZzzzz... :o)

      Slet
  2. Sikke gode ideer man kan få her... jeg slutter mig til den med morfaren. Dog har jeg ingen jag pga. arbejde - skal jo først igang igen den 7.1 - så jeg venter med støvsugningen til i morgen.

    Rigtigt godt og lykkebringende nytår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor må det være lækkert med et par ekstra dage oven på al renderiet her i julen - Håber du får lov at nyde dem til fulde :o)

      Godt og lykkebringende nytår også til dig.

      Slet
  3. Sikke en god idé, den er straks skrevet bag øret. Godt nytår :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har en lille notatbog jeg skriver i - men sådan er vi så forskellige :D

      Rigtig godt nytår også til dig.

      Slet
  4. Sikke en god ide og så ser det også pænt ud

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...