torsdag den 15. november 2012

RIP kære ven...

I går blev der tændt en stor stjerne på himlen... Og vi her på jorden blev en pragtfuld mand fattigere.


Mit lille firma mistede en højt elsket chauffør... en medarbejder og god, hjælpsom ven med et stort hjerte.

Jeg har altid beundret hans positive tilgang til verden, og jeg er dybt taknemmelig for, at have haft en person som ham i mit liv og dagligdag gennem de sidste 12 år.
Han har lært mig, at uanset hvor svær en situation man står i, og hvor urimlig verden kan være, er der altid noget der kunne være endnu sværere og endnu  mere urimligt. Lige nu ville jeg gerne, at han ville lægge armen om mig, og minde mig om det igen på sin egen lune måde at sige tingene på...

Hans død har efterladt et kæmpe tomrum, både i firmaet og i vores hjerter, og mine tanker går til hans kæreste, børn og nære ven som jeg i går måtte overbringe den tragiske meddelelse til.

Tankerne går også til himlen, hvor jeg forestiller mig ham sidde og hygge med gamle venner. Med en kop kaffe i hånden, lune historier om gamle dage, biler og sjove vittigheder i ærmet mens jazz-musikken spiller i baggrunden.

Himlen er bestemt ikke et kedeligt sted at være nu...  

RIP kære ven og tak for alt...

10 kommentarer:

  1. Flot Skrevet, Kære Lise... 1000 tanker til jer alle. Knus Tanja

    SvarSlet
  2. Hvor trist at høre...:-(

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Det gør mig ondt med familiens og firmaets store tab. knus fra Rikke

    SvarSlet
  4. Det gør mig ondt fór dig og hans famílie. Kram

    SvarSlet
  5. Trist og meget sørgeligt :-(

    SvarSlet
  6. Sikke et smukt og rørende indlæg.
    De bedste tanker, Liv

    SvarSlet
  7. hvor er det smukt skrevet. Mine tanker går til dig og hans nærmeste

    SvarSlet
  8. Stor medfølelse og mange tanker til dig

    SvarSlet
  9. smukt skrevet.. det er aldrig rart at mistet noget man har kært...

    SvarSlet
  10. Det er så hårdt hver gang en man holder så meget af, ikke er her mere... Vi venter stadig på han kommer ind ad døren. Lidt svært at forholde sig til at det ikke sker...

    Tak for jeres skønne varme hilsner. De varmer i denne mørke tid <3

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...