torsdag den 13. september 2012

Små hæklede hvaler

Nød en times tid i solens stråler i formiddags, med at få færdiggjort nogle af de små projekter jeg har haft gang i den senere tid - bl.a. mit eget akvarie uden vand - fyldt med små blå hvaler...


Med tænder i munden og skumsprøjt på hovedet er de da ikke til at stå for.

Tænker en lille lædersnor i ryggen og de er klar som vedhæng i en nøglering eller lign. 

Jeg fandt opskriften lige HER og på hendes blog HER kan man se dem i alle regnbuens farver...

Jeg får et par fritimer mere i eftermiddag (hvis alt går efter planen), som skal bruges til mere hygge - og mere færdiggørelse af små projekter.

14 kommentarer:

  1. Hold da op Lise, hvor er de altså kære ;o)
    bliver helt glad af at se på dem -smiler
    Tror du der kunne være big business i at holde hæklekurser på slottet ;o)))
    nyd dagen
    Knus Hanne
    Ps. jeg hænger gardiner op i dag. Helt til gulv i de fleste rum. Metervis af stof... det pynter ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm... Måske ikke big business, men helt sikkert kanon hyggeligt :o)

      Og gardinerne er blevet super gode. En dag kommer jeg forbi og ser det hele "live".
      Knus også til dig.

      Slet
  2. Ej for pokker de er søde...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.
      Men hvad var det lige man skulle bruge 6 stk til..? Mon jeg er den eneste der laver til lager?

      Slet
  3. Hvor er de bare søde!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må få lavet en til prinsessen - måske du skulle lave den i andre farver end den blå så :o)

      Slet
  4. De er da slet ikke til at stå for :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes også de var kære - så de måtte bare prøves...

      Slet
  5. Super Søde lise må vist ha Sara til at hjælpe mig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pjat med dig Helle - Du kan sagtens selv. De er så nemme :o)

      Slet
  6. Nej hvor er de søde ;0)

    SvarSlet
  7. Du kan bare det der med en hækelnål Lise, De er super søde.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Så længe opskriften er nem er det lige til at gå til :o)
      Men jeg eksperimenterer og mon ikke det lykkes at lave eget design en dag...? Jeg håber :o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...