tirsdag den 24. juli 2012

Status på den hæklede kjole

Selvom lørdagen blev brugt til nærmest ingenting, blev hæklenålen alligevel støvet af. 
Skørtet på den hæklede kjole er færdigt, og nu mangler kun ærmerne...


Jeg når ikke at blive færdig med den så den bliver dette års feriekjole, men helt sikkert en kjole der aldrig kommer til at hænge bagerst i skabet. Jeg glæder mig til den ligger klar, skyllet og strukket i facon. Den bliver så smuk - men det varer nok lidt, inden jeg skal hækle i hvidt garn igen ;o)

7 kommentarer:

  1. glæder mig til at se dig med den på --er sikker på den er HELT perfekt

    SvarSlet
    Svar
    1. Den bliver HELT perfekt Helle ;o)

      Slet
  2. Det ser da for vildt ud....
    - glæder mig til at se den færdig!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også ;o)
      Den er faktisk temmelig nem - og rimlig hurtig trods sin størrelse. Jeg har planer om endnu en - bare som en koksgrå trøje.

      Slet
  3. Hold op hvor er du dygtig. Det ser bare godt ud :-D

    Marianne.

    SvarSlet
  4. Nej det er nok ikke særlig smart med have fingre og hvidt garn ;0) Glæder mig til at se den færdig

    SvarSlet
  5. Jeg følger spændt dit store projekt og glæder mig til at se den færdig.

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...