lørdag den 5. maj 2012

Håb forude...

Min symaskine har lige været til rep. for 4. gang siden jeg købte den som ny i december. Jeg forsøgte forsigtigt med navne på drengenes nye jakker i aftes. Den virkede. Den syede som den skulle...
Kryds fingre for det fortsætter :o)

Nu jeg havde gang i jakkerne, fik jeg syet mærke på min nye mc jakke. Det holdt hårdt i det stive læder, men det lykkedes uden knækkede nåle og lign.

Om lidt kommer der kammerater til overnatning - jeg nyder den sidste ro inden bomben springer og glade drengestemmer fylder hele huset...

En dejlig fantastisk dag til jer alle.

4 kommentarer:

  1. Hej Lise

    Jeg krydser alle de fingre jeg har.
    Jeg kender selv fornemmelsen af en broderi maskine, man ikke helt stoler på, vil brodere pænt. Jeg er heldigvis superglad for den Creative Sensation jeg har nu og nyder at sætte den i gang med nye projekter.
    For øvrigt et superflot rygmærke.

    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lone :o)

      Der er ikke noget værre end en maskine der ikke vil. Jeg har bandet og svovlet og truet med alverdens ting efter hånden... Den er bare lige glad. Tror den er forelsket i ham symaskinereperatøren :o(

      Håber kærligheden har bristet nu. Hvor ville jeg gerne den gad at samarbejde med mig.

      Slet
  2. Du har da været uheldig --min kører bare ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør min også nu... øh, håber jeg - det SKAL den!

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...