mandag den 26. marts 2012

Serviet-oprydning

Har sat mig for at være kreativ med det jeg har, i stedet for at købe nyt - det gælder også servietterne... og jeg synes godt nok de er kedelige, de sidste 27 restpakker jeg har liggende!

Grå/sorte middagsservietter fra Ikea, og nogle tynde, runde servietter fra en gavekurv jeg fik for nok 10 år siden og lidt grøn/hvid satinbånd...
Møg-kedelige farver, men blev alligevel super overrasket over resultatet :o)

Tilføjet de små påskefugle, som kom til at bestemme farven på båndet til servietterne, lidt stearinlys, rødvinskaraffel, en steg fra grillen med lækkert tilbehør og nogle skønne mennesker, blev det en rigtig hyggelig lørdag aften :o)
Da aftenen var omme flyttede fuglene med gæsterne til Karlslunde, så nu  må jeg i gang med papirkniven igen :o)

Masser af solskinshilsner til jer alle...




2 kommentarer:

  1. De er nu også søde de små fugle --hvor er de fra Lise ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Et udklip fra et gammelt Hendes verden :o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...