søndag den 5. februar 2012

Knapper... knapper... knapper...

Er helt overvældet. I er fantastiske. Tusind tusind tak til jer alle...
Til jer der har lagt link på jeres sider/blog. Til jer der har lagt kommentarer. Til jer der har købt... I skal alle have en kæmpe tak for hjælpen.

Jeg er lige blevet færdig med at pakke de bestillinger der er kommet i dag, og har fået opdateret antal - eller mangel på samme. Aftenen bød på gæster med hygge, spil og spisning. Nok egenlig meget godt med nogle timers pause, ellers var jeg ikke sikker på der var endt de rigtige antal knapper i poserne :o)


67 pakker ligger der på mit skrivebord. Nu mangler jeg bare at veje dem, og få sendt mails til de kommende ejere af de mange skønne knapper...

Lige nu kalder dynen....

3 kommentarer:

  1. Hejsa, de er bare så fine de knapper. Er jeg så heldig at du har flere tilbage?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)
      Der er nogle sørgelige rester tilbage (se forrige indlæg)
      Selvom jeg havde flere tusind knapper, kunne jeg sagtens ha solgt endnu flere... Det blev en travl weekend :o)

      Slet
  2. Sikke et arbejde... men må være dejligt at vide at de ender gode steder og bliver brugt til fine projekter :)

    Knus

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...